Tag by Chuafc

By chan ke xin - 8:36:00 PM

1. The person who last tag you is : Chuafc (i really dunno his full name , paiseh)

2. Your relationship with him/her is : Senior ? Absolute Blog's fren

3. Your five impression of him/her : Ar??Ee..love to photo , play games , keep trying some excited things , kind & Thin

4. The most memorable thing he/she had done for you : Hmm? He just my Blog's fren only wo~

5. The most memorable thing he/she had said to you : I will go Hongkong on next june, i will help u go the mango shop n help u eat ...(kek si me)

6. If he/she become your lover, you will : Ar? I guess there was a girl inside his heart

7. If he/she become your lover, thing he/she has to improve on will be : I repeat again, He just my Blog's fren only leh~

8. If he/she become your enemy, you will : No,no,no. No one will be my enemy~

9. If he/she become your enemy, the reason will be : He steal my mango pudding eat?

10. The most desired thing you want to do for him/her now is : Buy me that mango pudding from Hongkong!!

11. Your overall impression of him/her is : If i not mistaken..i met him in my Academy Advisor's room...erm...a very thin guy

Since this is the tag that refer back from Chuafc...so..nah~i'm a noob noob girl and u are a thin thin guy...kkakkekekek

  • Share:

You Might Also Like

15 comments

  1. Argh! the question no.10 The most desired thing you want to do for him/her now is : misunderstand,but if i can i wan change the question becomes the most desired that i want him/her do for me...kekekeke

    ReplyDelete
  2. :P eat mango pudding for u in HK la..

    i'm thin ma... need to eat la XD
    not enough food in Africa leh...

    笨主人 :P

    ReplyDelete
  3. yer....cant la...kena bungkus balik for me leh~

    ReplyDelete
  4. haha..come water water here....bungkus la...keep in hotel fridge n bring back on the last day..haha..keke..da bao 龟苓膏also ya..kekeke

    ReplyDelete
  5. lol.. u all having break right?
    wanna come along to HK?
    follow me bah^^
    XD only RM519.00 to and fro

    **charges doesn't include ur hotel/foods...tq^^

    ReplyDelete
  6. if u sponsor us ,then no problem~kakakakkaa

    ReplyDelete
  7. haha..agree with kexin..

    -from race=P

    ReplyDelete
  8. kekeke... i kedekut for pirates only... XD not kedekut for original :P

    ReplyDelete
  9. chuafc kedekuttttttttt =P

    -race-

    ReplyDelete
  10. haha... nvm, i still got mango pudding on hand XD wahahah...

    ReplyDelete
  11. wahhhh~~~i know chuafc very kind d~how dare ugut me?ish~

    ReplyDelete
  12. lalala ... 8-) buat tak tau lol...

    ReplyDelete
  13. huh,chuafc bad heart,blek~

    ReplyDelete